7.2/10 (215 głosów)
W przeciągu kilku ostatnich miesięcy głośno zrobiło się o wizytówkach NAP. Co to jest NAP i do czego jest wykorzystywane? Czy to jest opłacalne? Jakie dokładnie wizytówki można polecić? Czas na odpowiedzi!
Pierwsze pytanie: czym jest wizytówka NAP? NAP to skrót od angielskich słów NAME, ADDRESS, PHONE - tłumacząc: nazwa, adres, telefon. Zatem wizytówki NAP to strony, na którym firma może umieścić dane firmy. Często wraz z tymi danymi można także zamieścić link do strony www, który ma moc SEO.
Czy warto? Bez wątpienia! Strony typu NAP pomagają Twoim klientom odszukanie Twojej firmy, i do tego mogą przy tym pozycjonować Twoją firmową stronę internetową. A to korzyści faktycznie odczuwalne.
Jakie serwisy są godne polecenia? Jest sporo różnych serwisów tego rodzaju. Można je znaleźć na własną rękę bądź skorzystać z listy przygotowanej niżej:
b c0c e153 jd ,f78 n a8 r zcb ęe3 d z3e ia eb43 1 d9 odc b a3 uf td o02d me a t9a yd c z8 n e9dd g of 24 z a5 mb9 i87a e96b sa7f z275 c00 z2df e62 nb2 i081 a wda2 pd8c i2 saf0 u250 d3 w 64 39 270 54e s4 e715 r we i s ad0d c70 hee 8a N A3b1 P c7 z78 n02 a je d46 z i e780 s2b za 847 n24b abf3 5 s2 t93b r1 o n82 i2 ee d5 h t95 t p3 s843 :b9a / /677 ddf o d63 ad w14 aa3c r35 kb ad . i2 43 a .0c5 p l 5 -3eb d z924 af6 p rd a59 s z652 ac m y .
Zaloguj się lub załóż konto
Zostaw komentarz